HABER

PlayStation 2 Adımda Doğrulama Sorunu ve Temsilci Cevabı

Günlerdir ulaşmaya çalıştığım temsilciye ulaştım, Sorunu anlattım hesap mail adresini istediler , en son satın alım için kullandığım kredi kartının ilk ve son 4 hanesini istediler yada cihaz seri numarası da olabilir dediler, bu bilgileri ilettikten sonra destek numarası verip uzmanlara yönlendirildiğini söylediler bu sorunun çözümünün 2,3 gün içinde çözümle dönüş olacağı söylendi. Kapatmadan önce günlerdir bu sorun devam ediyor teknik bir sorun olduğunu ve üzerine yoğun olarak çalıştıklarını söylediler.

Volkan YILDIZ

İnsanlar 3’e ayrılır; Gerçekten başarılılar, başarılıyım diye geçinenler ve başarılı insanlar üzerinden geçinenler.

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir