HABER

PSN Sony, 2 adımda doğrulama sisteminde sorun

Sorun şu dakikalarda halen devam etmekte…

PlayStation Network (PSN) ağına bağlanmaya çalışan birçok oyuncu, 2 adımda doğrulama sistemindeki bir sorun nedeniyle hesaplarına giriş yapamıyor. Oyuncular, SMS yoluyla gönderilen doğrulama kodunu alamamaları nedeniyle doğrulamayı geçemiyor ve oturum açamıyor.

Kullanıcılar gerek sosyal medya hesaplarından, gerekse Şikayetvar gibi siteler üzerinden sorunu bildirseler de, PlayStation Türkiye cephesinden açıklama gelmedi. Bazı oyuncular, sorunun günlerdir devam ettiğini bildiriyor. Biz de aynı şekilde 2 adımda doğrulamayı geçemediğimiz için PSN hesabımızda oturum açamıyoruz. Sorun sadece SMS sisteminin doğru şekilde çalışmamasından kaynaklanıyor gibi görünüyor.
PSN oturumu açarken 2 adımda doğrulama kodu gelmiyor
PSN hesabımızı gerek web üzerinden, gerek konsol üzerinden bağlamaya çalıştığımızda, 2 adımda doğrulama sistemi SMS ile kodu göndermiyor ve oturum açılmıyor. Aynı şekilde PlayStation App üzerinden de oturum açılamıyor. Ancak güvenlik sisteminin aktifleştirilmediği hesaplarda herhangi bir sorun görülmüyor. İlginç şekilde, PSN Hizmet durumu sayfasına bakıldığında herhangi bir sorun görünmüyor.

Sony ve PlayStation Türkiye cephesi gelen şikayetlere karşılık sessizliğini koruyor. Kullanıcıların birçoğu, yetkililere telefon ve destek kaydı yoluyla ulaşmaya çalıştıklarını, ancak henüz yanıt alamadıklarını söylüyor. Ne yazık ki şimdilik beklemekten başka çare yok gibi görünüyor. Sorun çözüldüğünde veya açıklama geldiğinde yazımızı güncelleyeceğiz.

The problem persists in the following minutes …

The user trying to connect to the PlayStation Network (PSN) network cannot log in to their account due to a problem with the 2-step verification system. The code sent, sent via SMS, cannot receive confirmation and cannot log in, as their claims cannot be answered.

Users of social media accounts requirements, as well as Şikayetvar aware of the issue through the site, such as if they also were not any clarifications from the PlayStation Turkey fronts. He reports that some problem has been going on for days. Likewise, we cannot log in to our PSN account because we cannot provide 2-step provisioning. The problem just seems to be caused by the SMS path not working correctly.


2-step verification code does not come when signing in to PSN
When we try to connect our PSN account either over the web or via the console, the 2-step verification system does not send the code via SMS and the login does not. Likewise, you cannot log in via the PlayStation App. However, there are no problems with accounts in which the security system is not activated. Interestingly, looking at the PSN Service page does not show any problems.

Sony and PlayStation Turkey maintains its silence in response to complaints from the front. Many of the users say they tried to reach out to the authorities via phone and support record, but haven’t received a response yet. Unfortunately, there seems to be no other choice but to wait for now. We will update our article when the problem is resolved or when it comes to us.

9 Nisan 2021 - 17:12

İnsanlar 3’e ayrılır; Gerçekten başarılılar, başarılıyım diye geçinenler ve başarılı insanlar üzerinden geçinenler.

Bir yorum

  • Volkan YILDIZ

    2 adımda doğrulama kodu çözülemedi , hafta sonu arıyoruz mesai saati dışı diyor, şimdi arıyorum yoğunluk var sonra arayın diyor sürekli aradım bağlandım bekleme süreniz 30 dakika dedi bekleyim dedim 21 dakika sonunda hiçbir şey demeden kapandı tekrar aradım yoğunluk var diyor. Bu kadar gamsız vurdumduymaz bir firma olabilir mi millet parasıyla rezil oluyor cevap bile vermiyorlar bu nasıl bir rezilliktir, para almaya gelince çatır çatır alıyorlar

Bir cevap yazın

E-posta hesabınız yayımlanmayacak. Gerekli alanlar * ile işaretlenmişlerdir